onsdag, mai 04, 2005

Alle Festers Mor er ikke morra mi!!!

Hadde hun vært det, hadde det vel vært en smule sympati å hente hos henne når jeg lå hjemme og var syk. Neinei, ikke syk MENS AFM foregikk, da tilbrakte jeg mye spennende tid med å passe på garderoben til en smule berusede mennesker, eller stirre på en veldig fin dør sammen med Mia, og heller ikke syk på nachspielet, etter at vi hadde kostet, vasket, flyttet møbler og sett gutter være menn(les:bære tunge barer). Nachspielet varte til den sene morgen, og har nok mye skyld for at jeg ikke forlot senga før i dag. Nachspiel er underholdende greier, i alle fall når egentlig å lukte på korken til en ølflaske hadde vært nok, men vi likevel drikker masse deilig, kaldt øl til hodene våre snurrer rundt og rundt, og dette kombineres med å bli båret med hodet ned av Ola, og deretter snurret flere ganger rundt av Håvard i en fredsdans mellom "by" og "land" (en vanlig konfliktsone på vestlandet...), hodet mitt sluttet ikke å spinne før sånn ca. nå...
Toppen av det hele var intervju med mulige kommende samboere, klokka seks søndag ettermiddag. Ikke noe galt med noen av dem, for all del, men når jeg satt der og ristet av kulde, hadde en hodepine av dimensjoner og alle muskler i kroppen verket, var jeg ikke svært nådig når de satt lenger enn en halvtime på intervjuet. Etter at den siste var ute av huset klokka ti, la jeg meg skjelvende i senga, og har siden det ikke sett noe til verden før i dag. Vel, ser ikke ut som så mye har endret seg :)
Til Mia: sorry, skulle vært der i går...men fylla får ha skylda, om enn på en indirekte, senettervirkningsmåte.. Vi tar det igjen :)

3 kommentarer:

frk. vinyl sa...

du får gjøre som meg; trøste med litt pils! funka ålreit, det. kom ikke hjem før nå etter å ha reist i går morges. greit å være borte et døgn av gangen, er det ikke det a? vi skal definitivt ta det igjen!

alettenette sa...

Trøste med øl? Var jo det som fikk meg opp i dette fra begynnelsen av!! Det og å kun gå i t-skjorte gjennom hele nachspielet... Sukk, er ikke frisk enda, klarer ikke å få opp inngangsdørene på Bugge, tegn på å returnere til senga :(

Anonym sa...

Nämmen, jammen fant jeg Anette her også!

Om du er frisk nok, har Linn og jeg tenkt oss en kollokvie på søndag. BritCiv, of course. Om du føler deg for syk, må du bare tenke på meg som satt med førti i feber og gigantisk hals og gikk gjennom hundre nordisk-bøker med deg :)

Ellers: God bedring! Smask!