søndag, mai 08, 2005

They're only little tears darling, let them spill

Enkelte dager har man en gråteklump i magen. I dag er enkelte dager. Det finnes ingen grunn, ingen unnskyldning, ingen forklaring. Det er en tung, ekkel klump i magen min. Den kommer til å ligge der en stund, bli tyngre og tyngre, og i det øyeblikk noen sier noe hardt til meg, kommer tårene til å stå i øynene mine. Eller kanskje noen sier noe fint til meg. Eller jeg hører en nydelig sang, eller leser et fint dikt, eller bare tenker. Tenker rare, triste, melankolske tanker. Tårene vil komme.

3 kommentarer:

frk. vinyl sa...

jeg har også den gråteklumpen i magen i dag.

frk. vinyl sa...

forresten, anette: sjekk www.torquate.net , der ligger noen av bildene fra i går, og andre ting

alettenette sa...

"Your joy is your sorrow unmasked. And the self-same well from which your laughter rises was often-times filled with your tears"
~Kahlil Gibran~

I et lite emosjonelt helvete her? Men det er vel ikke så unormalt for de som kjenner meg...